Termeni și condiții

SECTIUNEA I – Termeni si conditii

Bine ai venit pe site-ul Azay.ro – ROYAL VELVET SRL ofera servicii supuse unor observatii, termeni si conditii stabilite in acest document denumit „Termeni si Conditii”. In plus, atunci cand utilizezi oricare dintre serviciile noastre (de exemplu lasi un comentariu sau Review), vei fi supus regulilor, normelor, politicilor, termenilor si conditiilor aplicabile acestui serviciu, incluse in prezentul document denumit „Termeni si Conditii”. Ne rezervam dreptul sa schimbam acest Site si acesti Termeni si Conditii fara o notificare in prealabil. Accesarea, navigarea, sau utilizarea acestui Site, presupune implicit acceptul tau asupra acestor Termeni si Conditii, asa ca te rugam sa citesti acest document cu atentie inainte de a continua.

  1. Generalitati

SC ROYAL VELVET SRL este societatea care administreaza domeniul www.azay.ro si subdomeniile acestuia, numit in continuare „Site”.

SC ROYAL VELVET SRL denumita in continuare „AZAY”, „AZAY.ro” sau „Vanzator”, este persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, Str. W.A. Mozart, Nr. 20C, Ap. 4, Bucuresti, Sector 1, inregistrata la ORC sub J/40/15508/2007, cod fiscal 2226605, telefon/fax: 021.310.05.07.

Accesul in cadrul Site-ului si utilizarea acestuia se fac cu respectarea Termenilor si Conditiilor cuprinse in acest document. Utilizarea Site-ului ca vizitator, inregistrarea ca Utilizator si realizarea de achizitii de produse si servicii oferite pe Site ca si Client, presupun implicit citirea cu atentie si acceptarea tacita si fara rezerve a acestor Termeni si Conditii, cu toate consecintele ce decurg din aceasta, denumita „Utilizarea”.

Serviciile pe care acest site le furnizeaza sunt rezervate persoanelor peste 18 ani sau minorilor de peste 14 ani care au consimtamantul parintilor de a utiliza acest Site.

  1. Definitii si termeni

Vanzator:  AZAY

Utilizator:  reprezinta persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la Continutul-ul Site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de AZAY (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre AZAY si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Client: persoana fizica sau juridica, sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.

Site: reprezinta domeniul www.AZAY.ro apartinand AZAY, prin intermediul caruia Utilizatorul-ul are access la informatii privind produsele si serviciile oferite de catre AZAY.

Cont: este sectiunea din Site formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Clientului transmiterea Comenzii si contine informatii despre Utilizator/Client si istoricul Clientului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc)

Comanda: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii Site-ului de catre un Client, prin care Clientul transmite care Vanzator intentia sa de a achizitiona Produse si Servicii de pe Site. Rezervarea unui Produs accesand Site-ul nu reprezinta o Comanda.

Contract: reprezinta contractul la distanta privind bunuri sau servicii, incheiat intre Vanzator si Client, in cadrul unui sistem organizat de vanzare sau prestare de servicii la distanta organizat de Vanzator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si Clientului pana la momentul in care este incheiat Contractul si inclusiv acel moment.

Continut:

– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– continutul oricarui email trimis Utilizatorilor sau Clientilor sai de catre un angajat sau colaborator AZAY prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al AZAY, Utilizatorului sau Clientului, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de produse, serviciile si/sau tarifele practicate de catre AZAY intr-o anumita perioada;

– informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care AZAY are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la AZAY, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Produse si Servicii: orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, ce urmeaza a fi furnizate de catre AZAY, Clientului ca urmare a incheierii Contractului.

Tranzactie: incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu de catre AZAY Clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre AZAY, indiferent de modalitatea de livrare.

Campanie: actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Produse si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre AZAY.

Taxa de timbru verde: valoarea exprimata in LEI, platita de catre AZAY catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Newsletter: mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (email, SMS), asupra Produselor si Serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre AZAY intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea AZAY cu referire la informatiile continute de acesta.

Review: o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Produs sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatea acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca Produsul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Utilizarea abuziva: reprezinta utilizarea Site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau orice alt mod care poate produce prejudicii. AZAY.

  1. Politica de vanzare online

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Utilizator sau Client. Pentru motive justificate AZAY isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel AZAY. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al AZAY, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea AZAY, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.3. Promotiile si ofertele prezentate pe Site sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.4. Comunicarea cu AZAY se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea Contact din Site. AZAY are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.5. O Comanda neconfirmata de catre AZAY nu are valoarea unui Contract.

3.6. Mesajul de notificarea afisat , imediat dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (prin email) sau telefonic.

3.7. Contractul se considera incheiat intre AZAY si Client in momentul primirii de catre Client de la AZAY, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de confirmare a Comenzii. Asadar, Contractul intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre AZAY.

3.8. In cazul platilor online AZAY nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

  1. Comanda si documente contractuale

4.1. Clientul / Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site-ul www.AZAY.ro prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand/alegand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi un Produs si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Produs/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea Comenzii, implicit nici rezervarea automata a Produsului/Serviciului.

4.2. Prin finalizarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (email sau telefonic) prin care AZAY isi deruleaza operatiunile comerciale si consimte ca AZAY poate sa il contacteze in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

4.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

4.4. AZAY poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poate pretinde celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

– Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzactiei, in cazul platii online;

– Invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre AZAY, in cazul platii online;

– Datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.

– produsele comandate nu mai sunt disponibile, urmand sa fie recomandate produse similare.

4.6. In situatia in care un Produs sau/si Serviciu comandat de catre Client si achitat, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea Produsului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

4.7. AZAY nu garanteaza disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate pe website. Din acest motiv, AZAY isi va asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda, in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta furnizorului/producatorului sau daca acesta nu-l are in stoc. In cazul in care AZAY nu poate furniza Produsele, Clientul va fi informat cat mai curand posibil. In situatia in care Produsele sunt deja Platite, banii vor fi restituiti in termen de maxim 7 (sapte) zile.

4.8. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre AZAY pe Site vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre furnizorii AZAY, atunci unde este cazul.

4.9. Termenii si Conditiile pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului Site, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti Utilizatorii/Clientii.

  1. Pretul

5.1. Toate preturile aferente Produselor si/sau Serviciilor afisate in cadrul Site-ului www.AZAY.ro sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. ( in cuantumul procentual stabilit prin legislatia in vigoare), insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres acest lucru pe Site.

5.3. AZAY va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Produsele si/sau Serviciile vandute, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Clientului sau prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Client in Contul sau.

5.4. Prin finalizarea Comenzii, Clientul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre AZAY in Contul sau sau prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau.

5.5. In situatia in care unuia sau mai multor Produse si/sau Servicii le sunt aplicate mai multe promotii in acelasi timp (discounturi/cadouri/pachete promotionale etc), se aplica o singura Promotie si anume cea cu valoarea cea mai mare in momentul achizitionarii de catre Client a acestor Produse si/sau Servicii.

5.6. Preturile pot fi modificate de catre AZAY, in orice moment, fara preaviz.

5.7. AZAY atentioneaza asupra faptului ca pot exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale Site-ului sau erori, pretul afisat pe Site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, AZAY va informa Clientul asupra pretului corect.

  1. Plata si modalitati de plata

6.1. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. AZAY va emite catre Client o factura pentru Produsele si/sau Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

6.2. AZAY va accepta plata de la Client prin intermediul procesatorului de plati online securizate, in momentul in care primeste Comanda de la Client sau, in numerar la livrarea Produselor si/sau Serviciilor comandate.

6.3. AZAY isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata Produselor in avans, in baza facturii proforme emise. Plata in avans se poate efectua prin ordin de plata sau depunere numerar in contul AZAY. Dovada platii trebuie transmisa catre AZAY la adresa de email: office@AZAY.ro.Livrarea Produselor va fi efectuata numai dupa intrarea sumei in contul AZAY. 6.4. Plata in avans este considerata si plata cu ajutorul cardului de credit online, prin selectarea procesatorului de plati electronice din formularul de comanda. In aceasta situatie, AZAY va solicita procesatorului de plati electronice confirmarea securitatii si a validitatii tranzactiei si, de asemenea, va efectua verificarile suplimentare acolo unde este cazul, inainte de livrarea Produselor. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar Livrarea nu va fi realizata.

6.5. AZAY poate intrepinde verificari de securitate adecvate in timpul procesului de Comanda prin intermediul bazelor de date ale tertilor. Prin plasarea unei Comenzi si acceptarea acestor Termeni si Conditii, Clientul consimte efectuarea acestor verificari. La efectuarea acestor verificari, informatiile personale oferite de Client pot fi dezvaluite unei terte parti care poate pastra o evidenta a acestor informatii. Acest lucru va fi realizat doar in mod securizat si orice procesare a datelor va fi realizata in stricta conformitate cu Legea nr. 677 din 2011 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in Monitorul Oficial nr. 790 din 12 decembrie 2001.

  1. Livrarea

7.1. AZAY se obliga sa livreze Produsele in sistem de curierat rapid door-to-door.

7.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

7.3. Vanzatorul va efectua livrarea Produselor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei, dar si in strainatate.

7.4. Detaliile de livrare a Produselor si Serviciilor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea AZAY, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

  1. Garantii

8.1. Toate Produsele comercializate de catre AZAY beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare (O.G. 21/1992 , Legea 449/2003 si O.G. 174/2008) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator si furnizor in parte.

8.2. In situatia defectarii unui Produs aflat in perioada de garantie, Clientul trebuie sa se prezinte cu Produsul defect insotit de certificatul de garantie emis de producator, direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

  1. Transferul proprietatii Produselor

9.1. Proprietatea asupra unui Produs va fi transferata la livrare, dupa semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul AZAY si dupa efectuarea platii integrale din partea Clientului.

9.2. Titlul legal de proprietate asupra Produselor Comandate si livrate catre Client nu va fi transferat inainte ca AZAY sa primeasca toate sumele datorate, in baza acestor Termeni si Conditii, direct sau prin mandatarii acestuia (firma de Curierat sau unitatile bancare partenere).

  1. Dreptul de retragere

10.1. Potrivit legislatiei in vigoare, in conformitate cu O.U.G. 34/2014, Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din Contract in termen de 30 (treizeci) zile de la intrarea in posesie a Produselor.

10.2. In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract folosind Formularul de Retragere in cadrul termenului legal,  AZAY va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la data informarii AZAY de catre Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi rambursata dupa cum urmeaza:

– Comenzi achitate cu card online – prin restituire in contul din care plata a fost efectuata;

– Comenzi achitate cu OP/ramburs/iTransfer/Card bancar – prin virament bancar in contul furnizat de Client;

10.3. AZAY va rambursa contravaloarea produselor returnate, doar dupa primirea si verificarea acestora, pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupere el insusi Produsele.

10.4. Urmatoarele Produse nu se pot returna in conformitate cu art.16 din OUG 34/2014:

– Produse confectionate la comanda sau dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar;

– Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid;

– Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client;

– Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

  1. Dreptul de proprietate intelectuala

11.1. Intregul continut al Site-ului incluzand dar nelimitandu-se la text, logo-uri, reprezentari stilizate, butoane, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, continut multimedia, software si alte date, numite generic „Continut” astfel cum este definit in preambul, sunt si raman proprietatea AZAY sau, a furnizorilor si/sau producatorilor produselor oferite prin intermediul Site-ului si este protejat de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 84/1998 privind marcile si indicatiile geografice, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea nr. 129/1992 privind modelele si desenele industriale, republicata.

11.2. Vizitatorului, Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de AZAY, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al AZAY asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul expres scris al AZAY.

11.3. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

11.4. In cazul identificarii oricei actiuni dintre cele mentionate, va rugam sa ne contactati la adresa de email: office@AZAY.ro

  1. Cesionarea si Subcontractarea

12.1. AZAY poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind nevoie de acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Client pentru toate obligatiile contractuale.

12.2. Utilizatorul/Clientul nu are dreptul de a Cesiona sau Subcontracta niciunul dintre drepturile si obligatiile care ii revin in baza acestor Termeni si Conditii.

  1. Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

  1. Raspundere

Pentru evitarea oricarei neclaritati, AZAY nu poate fi responsabil pentru orice pierdere sau prejudiciu indirect (inclusiv dar fara limitare la pierderi de profit, oportunitati sau prejudicii de imagine), daune de orice fel , costuri, cheltuieli sau revendicari pentru orice fel de compensatii indirecte (provocate in orice mod) pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat din sau in legatura cu indeplinirea de catre AZAY a oricarei dintre obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor si Serviciilor dupa livrarea si in special pentru pierderea acestora.

  1. Confidentialitate

Accesarea site-ului AZAY implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de S.C. ROYAL VELVET S.R.L., societate inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 0029848

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, AZAY.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatorii site-ului.

15.1. Prin accesarea Site-ului www.AZAY.ro si inscrierea in baza de date a AZAY, implica acceptul Utiizatorului/Clientului ca Datele Personale sa fie colectate, procesate si/sau utilizate in scopul administrarii si indeplinirii contractului incheiat intre Client si AZAY, asistenta generala si pe termen lung pentru Utilizator/Client si serviciu personalizat, crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, activitati de sondare a pietei si a opiniei sau despre orice alte promotii sau activitati desfasurate de AZAY prin orice mijloace de comunicare (posta, email, telefon, SMS, etc).

SC ROYAL VELVET SRL este unicul detinator al al informatiilor colectate de pe acest Site si se obliga ca Datele Personale sa nu fie difuzate catre terti prin vanzare, dezvaluire partiala sau inchiriere. Singurele exceptii de la aceasta regula o constituie operatorul de marketing direct care efectueaza diverse actiuni specifice agreate de AZAY, in baza unui document de confidentialitate de tip Non-Disclosure Agreement si a unui contract.

15.2. Accesul la Datele Personale va fi limitat la angajatii autorizati dupa cum este necesar in scopurile identificate la punctul 15.1 precum si securitatea si intretinerea IT. AZAY utilizeaza masuri tehnice si organizationale adecvate pentru a proteja securitatea si confidentialitatea Datelor Personale si efectueaza revizii si imbunatatiri periodice ale acestor masuri dupa cum este necesar pentru a reflecta evolutia legilor si/sau umbunatatirile in tehnologia disponibila.

15.3. Colectarea Datelor se face prin diverse modalitati si instrumente specifice precum: soft profesional de urmarire a traficului, aplicatie de gestiune a Newsletter-ului, prin salvarea in baza de date a diverse formulare de contact disponibile pe Site care sunt completate de catre Utilizator, prin chestionare online, etc. Utilizam Datele pentru a analiza obiceiurile de navigare, administrarea Site-ul, pentru a urmari interesele Utilizatorilor si informatii demografice. Toate acestea au ca scop cresterea gradului de usurinta in utilizarea Site-ului si publicarea unor informatii cat mai relevante pentru interesele Utilizatorilor.

15.4. Utilizatorul/Clientul are dreptul de a accesa si de a reviziu Datele Personale si de a solicita corectarea, modificarea, stergerea sau blocarea Datelor Personale.

15.5. Utilizatorul/Clientul isi poate retrage oricand consimtamantul.

15.6. Orice intrebare suplimentara si/sau intentie de a accesa sau vedea Datele Personale, solicitare privind Datele Personale sau retragerea consimtamantului, se va directiona catre SC ROYAL VELVET SRL, la adresa de email office@AZAY.ro

15.7. AZAY nu trimite mesaje nesolicitate si fiecare editie de Newsletter contine modalitatea de dezabonare si odata accesata aceasta optiune, dezabonarea se aplica imediat, nefiind necesare alte confirmari din partea utilizatorilor.

15.8. Renuntarea la primirea Newsletter-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Termeni si Conditii.

  1. Alti termeni

16.1. AZAY va face eforturi rezonabile pentru a verifica exactitatea oricaror informatii de pe Site, dar nu face declaratie si nu ofera nicio garantie de vreun fel, expresa sau implicita, statuara sau de alta natura, privind continutul si disponibiitatea Site-ului;

16.2. Fotografiile Produselor (statice, dinamice sau prezentari) sunt utilizate exclusiv cu titlu de prezentare si acestea pot contine accesorii neincuse in pachetul standard, iar unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare si nu prezinta o obligatie contractuala din partea AZAY;

16.3. Pot exista diferente intre culoarea reala a Produsului si cea afisata pe monitorul utilizat (CRT, LCD, LED, OLED si AMOLED) si setarile acestuia (luminozitate, reglaj incorect sau necalibrat).

  1. Legea aplicabila – Jurisdictia

Contractul dintre Client si AZAY va fi guvernat de legislatia aplicabila din Romania. Eventualele litigii aparute se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate exclusiv de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

SECTIUNEA II – Confidentialitatea datelor

SC ROYAL VELVET SRL (AZAY.ro) este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 0029848.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, AZAY.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este pentru: onorarea comenzilor, informarea utilizatorilor privind situatia contului si starea comenzilor, cat si pentru statistica, reclama, marketing si publicitate. Cu acordul tau, AZAY.ro poate trimite notificari privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, dar si felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale. AZAY.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul AZAY.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date, sau dezactivarea acesteia din platforma de trimitere a newsletterului. De asemenea, AZAY.ro va furniza datele tale cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, cu garantia, prin contract ca aceste informatii sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se va efectua conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing si promovare, precum si alte companii organizatoare de concursuri, tombole sau alte activitati adiacente. Informatiile cu caracter personal, pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Prin citirea prezentelor Termene si Conditii ai luat la cunostinta ca iti sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie si sa soliciti stergerea datelor cu exceptia situatiilor prevazute de lege, dreptul de a nu fi suspus unei decizii individuale, dreptul de a te adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.

Conturile si informatiile aferente acestora pot fi modificate doar de titularul adresei de mail (non-private de tip user@yahoo, user@gmail etc) si de titularul de mail sau titularul domeniului in cazul adreselor private (domenii inregistrate de persoane fizice sau juridice).

Pentru Informatii suplimentare iti stam la dispozitie la urmatoarea adresa de mail: office@AZAY.ro

SECTIUNEA III – Securitate plati

Optiunile de plata sunt numeroase, iar tu vei putea alege in cosul de cumparaturi, modalitatea cea mai potrivita. Poti plati cu ramburs la livrare, sau folosind cardul direct pe site, in rate, cu ordin de plata, depunere numerar la banca, sau numerar la sediul nostru.

Plata numerar/ramburs la livrare

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul AZAY.ro. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii. La livrarea produselor de catre curier, plata se efectueaza catre reprezentantul zonal care efectueaza livrarea. Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.

Pentru sume mai mari de 5000 lei se va solicita plata prin ordin de plata, iar pentru produsele realizate pe comanda sau care necesita import va fi necesara plata unui avans de cel putin 50%, specificat in pagina fiecarui produs.

Plata online cu Card bancar

Comenzile platite online cu cardul sunt validate numai dupa confirmarea stocului. Acestea nu se considera automat validate. Confirmarea stocului se va face printr-un email catre dvs. Banii sunt transferati in contul AZAY.ro doar in momentul confirmarii produsului si facturarii acestuia.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, AZAY.ro foloseste serviciile de plata online ale MobilPay.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub sigla VISA (Classic sau Electron) si MasterCard (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2). Pentru platile cu aceste carduri este folosit sistemul 3D Secure elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure te asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, in nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele MobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele VISA si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediul electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele VISA sau MasterCard, dupa caz. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru finalizarea corecta a tranzactiilor, trebuie sa introduci datele necesare autorizarii tranzactiei in platforma de plati MobilPay.

Tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente a cardului tau, in cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON.

AZAY.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

Plata in rate

AZAY va ofera posibilitatea achizitionarii produselor sale prin intermediul programelor de rate fara dobanda! Plata cu cardul in rate fara dobanda este valabila pentru posesorii de:

Program BT Plata in rate fara dobanda – Banca Transilvania – cu 2, 3 sau 4 rate fara dobanda

Pentru a cumpara cu cardul in rate fara dobanda trebuie sa urmezi pasii de mai jos:

Pasul1: pentru a alege numarul de rate dorit, introduci datele cardului si in functie de cardul utilizat si programul de rate disponibil vei putea alege numarul de rate

Pasul 2: alege numarul de rate dorit disponibile tipului tau de card

Pasul 3: apasa butonul plateste.

Folosind cardul de credit de la Banca Transilvania beneficiezi de maxim 4 RATE fara dobanda sau plata integrala pentru cumparaturile efectuate la AZAY.ro

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selecteaza optiunea de plata cu cardul prin MobilPay – posesori card BT – 2, 3 sau 4 rate fara dobanda. Platile online sunt procesate direct de catre Banca Transilvania prin intermediul platformei MobilPay. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Informatii suplimentare despre cardurile de credit BT se pot obtine Call Center:

0801 010 128 (BT) – apelabil din reteaua Romtelecom

0264 308 028 (BT) – apelabil din orice retea, inclusiv internationala

*8028 (BT) – apelabil din retelele Orange si Vodafone.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata (OP) se face doar in baza facturii proforme pe care o primesti pe mail imediat dupa trimiterea comenzii.

Livrarea marfii se face numai dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.

Nume: SC ROYAL VELVET SRL

C.U.I.: RO22266055

Cont: RO70BTRL04501202G48946XX

Banca: Banca Transilvania sucursala Dorobanti.

Pentru alte informatii despre plati va stam la dispozitie la numerele de telefon 0724203808 sau 021 3100507, sau pe adresa de e-mail office@AZAY.ro

SECTIUNEA IV – Politica de livrare

Cum comand

Buton ADAUGA IN COS:

Pentru a lansa o comanda prin intermediul magazinului online AZAY.ro este nevoie sa te inregistrezi, pentru a beneficia de promotiile noastre. Poti sa te inregistrezi cu o adresa de email valida, astfel datele de contact si adresa de livrare vor fi salvate si poti comanda din nou, simplu si rapid, iar istoricul cumparaturilor tale te vor introduce in lista clientilor fideli.

Alegerea produselor se face prin folosirea meniului din bara dinamica, navigand prin categoriile de produse. Cautarea unui produs se poate face si utilizand casetadin partea dreapta a paginii. In momentul in care ai gasit un produs care se potriveste dorintelor tale, il poti adauga in cos direct, sau poti sa accesezi informatiile si detaliile printr-un simplu click pe simbolul ochiului, sau printr-un click pe fotografia sau denumirea produsului. In pagina produsului poti vedea mai multe fotografii ale acestuia, clipuri si prezentari video, informatii despre materiale si dimensiuni, dar si produse corelate sau din aceeasi gama. Daca este ceea ce-ti doresti, apasa butonul “adauga in cos”. Pentru vizualizarea produselor selectate accesezi simbolul cos, din partea dreapta-sus a ecranului.

In cosul de cumparaturi poti schimba cantitatea produselor dorite sau chiar sa renunti la un produs, insa aici poti vedea produsele tale, insotite de fotografii, pretul unitar si pretul final. Calcularea taxelor de transport se va face in functie de valoarea comenzii(lor). Transportul va fi inclus in totalul comenzii tale.

Dupa fiecare comanda plasata, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.

In scurt timp vei primi un email prin care se confirma inregistrarea comenzii, impreuna cu factura proforma ce contine produsele comandate, taxele de transport si datele noastre.

Comanda telefonic:

Cunosti produsele dorite si codul acestora, asa ca le poti comanda telefonic colegilor nostri la numarul de telefon: 0721.203.809,de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00 – 20:00 si Sambata in intervalul orar 11:00 – 18:00.

De la magazinul de prezentare AZAY se pot ridica personal comenzile efectuate.

Datele de contact si facturare

Contul de utilizator AZAY.ro se inregistreaza pe Persoana Fizica. In contul de utilizator se pot adauga alte entitati Persoane Fizice ori Persoane Juridice pentru care se emit documentele de vanzare.

Datele de contact sunt numele, numarul de telefon si adresa de email. In cazul in care nu este solicitata (adaugata la datele de facturare o alta Persoana Fizica) facturarea pe alt nume decat al titularului de cont, este considerata ca si persoana de contact titularul contului de utilizator AZAY.ro.

Adresa de email este folosita exclusiv pentru a transmite informatii despre comanda ta, exceptie fiind cazul in care ai optat si pentru abonarea la newsletter-ul nostru!

O comanda nu poate fi trimisa fara datele de contact si pentru a ajuta curierul sa gaseasca adresa de livrare, te rugam sa te asiguri ca este completa si corecta. Daca ai interfon, te rog sa ne precizezi codul acestuia.

Stadiu comanda

Din momentul in care ai lansat o comanda online sau telefonic, ne ocupam in cel mai scurt timp de aceasta. Verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, comandam la furnizor produsele disponibile la comanda si cerem termen de livrare in cazul in care produsul nu este disponibil nici in stocul furnizorilor. Te contactam pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informatii complete privind data certa de livrare. Informatiile despre comanda ta se vor trimite pe email, in tot acest timp din contul tau poti urmari procesul in care se afla comanda pe intreaga perioada, de la plasare, pana la livrare.

In situatia in care un produs nu este disponibil, cu acordul tau il vom inlocui, ori indeparta din comanda.

O comanda poate trece prin urmatoarele stadii:

comanda in curs de confirmare – primul stadiu, dupa ce finalizezi pasii din formularul de comanda

comanda confirmata – atunci cand colegii nostri de la depozit si customer service se ocupa de comanda ta. In acest stadiu sunt si comenzile ce includ produse care sunt realizate pe comanda sau necesita import.

comanda livrata – este stadiul in care coletul a fost ridicat de curier si este in drum spre tine

comanda anulata – poti sa soliciti oricand anularea comenzii, in cazul in care te-ai razgandit, insa dorim sa ne anunti la timp, pentru a evita expedierea produselor.

Comanda ta poate fi anulata si din alte motive, cum ar fi:

– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzactiei, in cazul platii online;

– invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre AZAY, in cazul platii online;

– datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

– comanda este returnata.

Contactul telefonic pentru solicitarea de informatii sau modificari ale comenzii in cazul in care nu ai acces la email este 0721.203.808 in intervalul orar stipulat mai sus.

Te rugam sa furnizezi operatorului datele de identificare ale comenzii: numele, numarul de telefon sau adresa de email pentru contul de utilizator din care ai plasat comanda.

In situatia in care se anuleaza o comanda achitata cu card online, se va efectua anularea tranzactiei pe platforma procesatorului de platii, urmand ca valoarea achitata sa se vada in cont in aproximativ 3 zile. Daca o comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata suma de bani este in contul nostru. La solicitarea ta se va efectua plata in contul tau, tot prin transfer bancar sau ii poti folosi la o viitoare comanda.

Livrarea comenzii

Produsele comandate se livreaza in toata tara, exclusiv prin curierat rapid. Produsele se afla in ambalajul original, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Comenzile a car

Taxele de transport negociate pentru tine cu firma de curierat sunt 25Lei in Bucuresti sau in tara pentru o comanda initiata cu valoare de pana la 500 lei (tva inclus). Peste acest prag, taxa de transport este gratuita!

Nu se aplica costul de transport pentru ridicarile comenzilor de la Sediul nostru.

Disponibilitate produse

In pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind disponibilitatea produsului si termenul estimativ de livrare.

In functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt:

Livrare imediata: produsul este disponibil pentru livrare si se poate livra, in aproximativ 24-48 ore. Pentru comenzile plasate vinerea sau in week-end livrarea se va efectua marti sau miercuri a saptamanii urmatoare.

Livrare in 3-21 zile: produsul poate fi in stoc sau poate fi adus pe comanda in urmatorul transport.  Vei primi informatii despre data certa de livrare de la reprezentantii care se ocupa de comanda ta.

Livrare in x zile / x saptamani: produsul se produce/se importa numai la comanda, fiind necesara plata unui avans de 50%

SECTIUNEA V – Garantie si retur

Politica de returnare

Produsele achizitionate la distanta se returneaza in conformitate cu O.U.G. 34/2014. Consumatorul, Persoana Fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in intermen de 30 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returnarea produselor se face personal la sediul nostru sau prin serviciul de curierat agreat de AZAY.ro pe cheltuiala noastra, prin completarea Formularului de Retur cel tarziu in a 30-a zi de la data primirii si verificarii produsului. Formularele completate dupa 30 zile nu sunt luate in considerare!

Conform Art. 13 din O.U.G. 34/2014 SC ROYAL VELVET SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat (in maxim 30 zile).  Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport, daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cele agreate de SC ROYAL VELVET SRL!

Definitia contractului de vanzare conform art.2.5: “orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii”. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 din aceeasi ordonanta, mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Fiind vorba de produse textile si obiecte ce necesita montaj, nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, desfacute din ambalajul original, folosite, deteriorate, cu zgarieturi etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol, nu sa il utilizeze in mod curent.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Dreptul de retragere din contract

Ai dreptul de a te retrage din contract, fara a preciza motivele, in termen de 30 zile de la primirea produselor. Pentru a exercita dreptul de retragere din contract, SC ROYAL VELVET SRL trebuie informat cu privire la aceasta decizie, utilizand urmatoarele variante: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau email. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

Daca te retragi, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ai ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia ta de retragere din prezentul contract si receptionarea produselor. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata rezonabil aplicata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer bancar in contul bancar transmis neechivoc), cu exceptia cazului in care ti-ai exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz nu ti se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Produsele sunt inmanate catre SC ROYAL VELVET SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat de noi) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 30 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inainte de expirarea perioadei de 30 zile. Ca si client, esti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna conform art.16 din OUG 34/2014:

– produse confectionate la comanda sau dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

– produse care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid;

– produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

– produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Conditii de garantie

Toate produsele comercializate de catre ROYAL VELVET SRL , beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu O.G. 21/1992 , Legea 449/2003 , O.G. 174/2008 si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Conform prevederilor legale, consumatorii (respectiv persoanele fizice sau grupul de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale sau liberale), intr-un termen de 2 ani de la livrarea produsului, vor avea dreptul:

– sa ceara repararea produsului sau inlocuirea acestuia, fara plata, intr-o perioada de timp rezonabila ce nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care a fost adusa la cunostinta lipsa conformitatii, cu exceptia situatiei cand aceasta masura este imposibila (daca nu se pot asigura produse identice pentru inlocuire) sau disproportionata (daca impune costuri nerezonabile vanzatorului);

– sa ceara reducerea corespunzatoare a pretului sau rezilierea contractului in cazul in care nu beneficiaza de repararea, inlocuirea produsului sau masurile reparatorii nu au fost luate intr-o perioada rezonabila. Rezilierea nu este posibila daca lipsa conformitatii este minora.

Aceste drepturi nu aduc atingere prevederilor Codului Civil cu privire la raspunderea pentru vicii ascunse. Prin urmare, orice defect de fabricatie gasit la produsele comercializate de SC ROYAL VELVET SRL este acoperit de serviciul de garantie.

Conform prevederilor art. 2 pct. a din Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si ale art. 2 pct. 2 din O.G. 21/1992 privind protectia consumatorului, prezentele conditii aferente garantiilor se aplica numai consumatorilor persoane fizice sau grupuri de persoane fizice care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse in afara activitatii lor profesionale sau comerciale.

Nu fac obiectul garantiei produsele din urmatoarele situatii:

– au fost depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, alterate sau curatate prin metode proprii sau cu substante neadecvate. Garantia nu acopera uzura normala a produsului, taieturi, incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau o alta sursa puternica de caldura sau in urma contactului cu apa, vopsirea produsului de catre client, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea in conditii de umiditate, curatarea cu substante neadecvate sau temperaturi altele decat cele specificate pe eticheta cu instructiunile de intretinere;

– spargerea, zgarierea si ciobirea produselor din sticla, materiale casante, oglinda, fete de usi si etajere;

– folosirea produsului in regim industrial, in locuri publice sau in scopuri profesionale;

– interventia, repararea sau modificarea produsului (debitare, gaurire, vopsire, lipirea sau coaserea altor repere).

Conditiile de garantie au ca scop repararea sau inlocuirea fara nici un cost suplimentar a unui produs, daca se constata o lipsa de conformitate, un defect de fabricatie sau de material si acest produs a fost folosit in mod obisnuit si in conditii normale, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, impreuna cu accesoriile aferente si obligatoriu insotit de factura fiscala si certificatul de garantie (sau copiile acestora). In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, repararea sau inlocuirea se face pentru defectele gasite la/pe materialul din care este confectionat produsul sau orice defect de executie, pe durata garantiei intr-un termen maxim de 15 de zile.

Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit.

Cum procedez

Daca ai certitudinea ca produsul necesita acordarea garantiei si respecta conditiile de garantie de mai sus, trebuie sa contactezi Departamentul de vanzari la numarul 0721.203.809 sau sa ne scrii pe adresa de email: office@AZAY.ro. Daca produsul are certificat de garantie emis de producator, contacteaza cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, fara a mai fi nevoie sa intri in contact cu noi.